Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1257806" data-attributes="member: 138899"><p>Men du kan väl inte jämföra med de enklare modellerna av Blossom. Hendryx har inga skidor</p><p>Ta r.ex numero uno GS som är jämförbara med några av HX skidor. 1250€/12.000kr kostar dom med bindningar och platta.</p><p>Turbo 85 som är jämförbar med Boiler 1000€</p><p>Inga billiga skidor, däremot riktigt bra och en riktigt gedigen byggkvalitet, speciellt jämfört med de gamla Hendryx skidorna som delaminerade och topsheaten lossnade i stora flagor av minsta kantstötning</p><p></p><p>Jag hade ett par PH men gillade Funken bättre, dom gula. Så jag har varit där men klarade att inte bli beroende. Finns så många andra skidor som är minst lika bra och mer lättåkta men för den skull inte saknar prestanda så det suger åt en snart 60-årig gubbe. </p><p>Senaste tillskottet i min samling blev ett par Enforcer 88……</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1257806, member: 138899"] Men du kan väl inte jämföra med de enklare modellerna av Blossom. Hendryx har inga skidor Ta r.ex numero uno GS som är jämförbara med några av HX skidor. 1250€/12.000kr kostar dom med bindningar och platta. Turbo 85 som är jämförbar med Boiler 1000€ Inga billiga skidor, däremot riktigt bra och en riktigt gedigen byggkvalitet, speciellt jämfört med de gamla Hendryx skidorna som delaminerade och topsheaten lossnade i stora flagor av minsta kantstötning Jag hade ett par PH men gillade Funken bättre, dom gula. Så jag har varit där men klarade att inte bli beroende. Finns så många andra skidor som är minst lika bra och mer lättåkta men för den skull inte saknar prestanda så det suger åt en snart 60-årig gubbe. Senaste tillskottet i min samling blev ett par Enforcer 88…… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra 102, M6 Mantra (eller Hendryx 917)?
Tillbaka
Topp