Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mantra 191
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skiersdown" data-source="post: 124757" data-attributes="member: 47006"><p>Jag vet att det finns många trådar om denna skida, men jag tar mig friheten att göra en egen!</p><p></p><p>Jag är 180 lång och väger 70 kg naken, men jag är 15 år och kommer antagligen bli minst 10 kg tyngre inom ett par år. Jag vill gärna ha skidorna ett tag. Jag åker 60/40 offpist/pist men prioriterar offpist egenskaperna mer(jag vill inte tappa pistegenskaperna helt) </p><p></p><p></p><p>Kommer 191 bli för långt för mig? Ska jag välja ett par 184:or?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skiersdown, post: 124757, member: 47006"] Jag vet att det finns många trådar om denna skida, men jag tar mig friheten att göra en egen! Jag är 180 lång och väger 70 kg naken, men jag är 15 år och kommer antagligen bli minst 10 kg tyngre inom ett par år. Jag vill gärna ha skidorna ett tag. Jag åker 60/40 offpist/pist men prioriterar offpist egenskaperna mer(jag vill inte tappa pistegenskaperna helt) Kommer 191 bli för långt för mig? Ska jag välja ett par 184:or? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mantra 191
Tillbaka
Topp