Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra/Katana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 599370" data-attributes="member: 91785"><p>Halloj Freddel, jag satt för ca. en månad i ungefär samma sits som dig, ville ha en skida som fungerar över hela berget, jag skapade en tråd som heter Åreskidor som du kan söka efter om du vill. Jag personligen är ca. 197cm lång och väger in på 96kg. Åker aggressivt och fort, när jag skapade den gamla tråden så hade jag kikat mest på Völkl Mantra och Line Mothership, sedan dök det upp en annons här på sidan, ett par Dynastar Legend Pro XXL. Jag kikade ett par recensioner på <a href="http://www.tetongravity.com/forums" target="_blank">Teton Gravity Forums</a> och bestämde mig sedan för att köpa grisen i säcken...</p><p></p><p></p><p>Nu har det gått några åkdagar i den puckliga rinken Åre och jag kan bara säga en sak, vilket jävla kap denna skida är. Den går som ett lok! Sjukt stabil, siktar du med spetsarna på ett ställe då åker de verkligen dit. Det går att bli lite nervös inför dessa skidors vikt, jag tänkte iaf att det kanske skulle upplevas som tunga, men icke, de studsar bland pucklarna här i Åre som det inte vore något alls. Jag rekommenderar verkligen dessa lagg, men om du köper dom, glöm inte knäböjen - de kräver verkligen sin man.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 599370, member: 91785"] Halloj Freddel, jag satt för ca. en månad i ungefär samma sits som dig, ville ha en skida som fungerar över hela berget, jag skapade en tråd som heter Åreskidor som du kan söka efter om du vill. Jag personligen är ca. 197cm lång och väger in på 96kg. Åker aggressivt och fort, när jag skapade den gamla tråden så hade jag kikat mest på Völkl Mantra och Line Mothership, sedan dök det upp en annons här på sidan, ett par Dynastar Legend Pro XXL. Jag kikade ett par recensioner på [url=www.tetongravity.com/forums]Teton Gravity Forums[/url] och bestämde mig sedan för att köpa grisen i säcken... Nu har det gått några åkdagar i den puckliga rinken Åre och jag kan bara säga en sak, vilket jävla kap denna skida är. Den går som ett lok! Sjukt stabil, siktar du med spetsarna på ett ställe då åker de verkligen dit. Det går att bli lite nervös inför dessa skidors vikt, jag tänkte iaf att det kanske skulle upplevas som tunga, men icke, de studsar bland pucklarna här i Åre som det inte vore något alls. Jag rekommenderar verkligen dessa lagg, men om du köper dom, glöm inte knäböjen - de kräver verkligen sin man. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra/Katana
Tillbaka
Topp