Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra/Katana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freddel" data-source="post: 599411" data-attributes="member: 100086"><p>Tack för svaren! Ja hittar jag ett kappris på Dynastaren hade det varit ett alternativ. Dålig twintip på den dock va? Jag har aldrig haft några feta lagg förr, mer kortare o smalare skidor. Är mest rädd för att tappa småsvängarna när jag går up i megabredd men det är kanske någonting man får offra helt enkelt?</p><p>Men ni som vet: Förlorar man mycket i offpisten på att ha mantras smala midja jämfört med katana och girishs betydligt bredare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freddel, post: 599411, member: 100086"] Tack för svaren! Ja hittar jag ett kappris på Dynastaren hade det varit ett alternativ. Dålig twintip på den dock va? Jag har aldrig haft några feta lagg förr, mer kortare o smalare skidor. Är mest rädd för att tappa småsvängarna när jag går up i megabredd men det är kanske någonting man får offra helt enkelt? Men ni som vet: Förlorar man mycket i offpisten på att ha mantras smala midja jämfört med katana och girishs betydligt bredare? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra/Katana
Tillbaka
Topp