Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra/Katana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 608267" data-attributes="member: 33485"><p>pete22: Jag skrev att det säkert är bra skidor och killarna är säkert jättetrevliga men när samtliga skidor i butik helt ärligt ser ut som skit är det inte måndagsex längre, kvalitetskontroll? Flera av paren hade redan gått ett par vändor i slipen men var fortfarande långt ifrån ok. Inte ute efter att förstöra för någon men det är sanningen och det ska man vara väl medveten om. Det är väl därför forum som dessa finns? Att hjälpa varandra och höja ett varningens finger för varandra?</p><p></p><p>Det är säkert fixbart med x-antal vändor i slipen men om jag plöjer ner närmare 10k i ett par skidor förväntar jag mig inte att det första att göra med skidan är att lämna in den för att få den åkbar. Det faktum att stålkanten lyste igenom på många sektioner gjorde mig fundersam. Är belaget bara tunnt eller var det så sjukt ojämnt?</p><p></p><p>Det är däremot <strong>många</strong> av de små företagen som har lidit av dessa och liknande problem. Det är helt naturligt att allt inte är perfekt i början, eller hur? PM Gear här på andra sidan pölen lider fortfarande av taskiga belag efter flera års tillverkning. Att påpeka dessa brister är inte smutskastning, fakta kan inte vara elakt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 608267, member: 33485"] pete22: Jag skrev att det säkert är bra skidor och killarna är säkert jättetrevliga men när samtliga skidor i butik helt ärligt ser ut som skit är det inte måndagsex längre, kvalitetskontroll? Flera av paren hade redan gått ett par vändor i slipen men var fortfarande långt ifrån ok. Inte ute efter att förstöra för någon men det är sanningen och det ska man vara väl medveten om. Det är väl därför forum som dessa finns? Att hjälpa varandra och höja ett varningens finger för varandra? Det är säkert fixbart med x-antal vändor i slipen men om jag plöjer ner närmare 10k i ett par skidor förväntar jag mig inte att det första att göra med skidan är att lämna in den för att få den åkbar. Det faktum att stålkanten lyste igenom på många sektioner gjorde mig fundersam. Är belaget bara tunnt eller var det så sjukt ojämnt? Det är däremot [b]många[/b] av de små företagen som har lidit av dessa och liknande problem. Det är helt naturligt att allt inte är perfekt i början, eller hur? PM Gear här på andra sidan pölen lider fortfarande av taskiga belag efter flera års tillverkning. Att påpeka dessa brister är inte smutskastning, fakta kan inte vara elakt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra/Katana
Tillbaka
Topp