Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra vs Seth
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IvanTheMan" data-source="post: 216748" data-attributes="member: 12750"><p>är inte mantran en aning styv at sätta telisbindning på? Genrellt vill man ju ha lite snällare skida när man köra telis varför seth har en fördel. Sethen är väl även aning lättare mantra har ju ett laminat i titan. Att tänka på om man nu vill jaga vikt inför toppturer</p><p></p><p>Sen kan man ju säga att man inte alls behöööööver ha en sladdrig skida för man kör telemark. Sett många som bränner runt på völkl explosive på telisbindning vilket är typ den hårdaste offpistskidan nånsin.</p><p></p><p>välj långa längder alltid roligare när man har en fet skida</p><p></p><p>kör manra 184 själv och gillar den. känns relativt låttåkt men framförallt stabil trots min ringa längd å vikt (68 pannor 170 cm). Kör dock me alpinbindning.</p><p></p><p>Hmm känns inte riktgit som jag kom fram till nåt här men men.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IvanTheMan, post: 216748, member: 12750"] är inte mantran en aning styv at sätta telisbindning på? Genrellt vill man ju ha lite snällare skida när man köra telis varför seth har en fördel. Sethen är väl även aning lättare mantra har ju ett laminat i titan. Att tänka på om man nu vill jaga vikt inför toppturer Sen kan man ju säga att man inte alls behöööööver ha en sladdrig skida för man kör telemark. Sett många som bränner runt på völkl explosive på telisbindning vilket är typ den hårdaste offpistskidan nånsin. välj långa längder alltid roligare när man har en fet skida kör manra 184 själv och gillar den. känns relativt låttåkt men framförallt stabil trots min ringa längd å vikt (68 pannor 170 cm). Kör dock me alpinbindning. Hmm känns inte riktgit som jag kom fram till nåt här men men. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra vs Seth
Tillbaka
Topp