Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra vs The Bridge?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 355910" data-attributes="member: 1008"><p>Provkörde Bridge i ett vårslaskigt St.Anton i våras. Första åket gick precis efter en pistmaskin. På det mjuka jämna underlag så gick dom jättefint, snabba och roliga.</p><p></p><p>Men nästa åk gick på uppkörd slask, skidorna gick då från lekfulla och roliga till nervösa och instabila. Hamnade sen på lite hårdare underlag längre upp och där funkade dom inte alls för mig, inget grepp och oerhört nervösa.</p><p>Jag skulle helt klart rekommendera Mantra om du väljer mellan de två.</p><p></p><p>Väger ca:85kg, 179cm lång och kan väl titulera mig som en "duktig" åkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 355910, member: 1008"] Provkörde Bridge i ett vårslaskigt St.Anton i våras. Första åket gick precis efter en pistmaskin. På det mjuka jämna underlag så gick dom jättefint, snabba och roliga. Men nästa åk gick på uppkörd slask, skidorna gick då från lekfulla och roliga till nervösa och instabila. Hamnade sen på lite hårdare underlag längre upp och där funkade dom inte alls för mig, inget grepp och oerhört nervösa. Jag skulle helt klart rekommendera Mantra om du väljer mellan de två. Väger ca:85kg, 179cm lång och kan väl titulera mig som en "duktig" åkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra vs The Bridge?
Tillbaka
Topp