Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra vs The Bridge?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 356104" data-attributes="member: 73781"><p>Vad jag förstår så har Karma bytt namn till Bridge. Den har på köpet blivit lite fetare och fått lite mer skärning. God gissning är väl att den i så fall blivit lite mer "jibbig" och att baklängs åkningen förändrats då just den fått kritik på Karman. Jag gissar bara.</p><p></p><p>Eftersom skidor blir fetare och fetare så har Karma/Bridge flyttat "ner" till den nya jibb serien som innehåller Bridge, Wall, Ledge och Perl. </p><p></p><p>Medans freeride skidorna fått ett nytt syskon i Katana. Mantra har blivit lite fetare, Aura som förra året var tjej målad Mantra är kvar på gammla mantra mått, gotama är exakt samma skida som förra året, sumo tror jag har fått mer skurning och så då Katana som ligger mellan sumo och gotama.</p><p></p><p>Har Bridge kvar något av Karmans väldigt goda pist egenskaper så är det väl den mest allround skidan man kan köpa.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 356104, member: 73781"] Vad jag förstår så har Karma bytt namn till Bridge. Den har på köpet blivit lite fetare och fått lite mer skärning. God gissning är väl att den i så fall blivit lite mer "jibbig" och att baklängs åkningen förändrats då just den fått kritik på Karman. Jag gissar bara. Eftersom skidor blir fetare och fetare så har Karma/Bridge flyttat "ner" till den nya jibb serien som innehåller Bridge, Wall, Ledge och Perl. Medans freeride skidorna fått ett nytt syskon i Katana. Mantra har blivit lite fetare, Aura som förra året var tjej målad Mantra är kvar på gammla mantra mått, gotama är exakt samma skida som förra året, sumo tror jag har fått mer skurning och så då Katana som ligger mellan sumo och gotama. Har Bridge kvar något av Karmans väldigt goda pist egenskaper så är det väl den mest allround skidan man kan köpa. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mantra vs The Bridge?
Tillbaka
Topp