Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Marebbe boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1230233" data-attributes="member: 144594"><p>Nej. Men jag tycker mycket om hela den regionen, Dolomiti Ski. Har mest åkt i de centrala delarna kring Val Gardena, Val di Fassa, Alta Badia samt i Cortina. Kring Sella når man enorma skidytor utan att ta av sig skidorna, inklusive den lilla men fina glaciären Marmolada.</p><p>Kronplatz har jag uppfattat som ett trevligt familjebetonat område som kanske är litet solkänsligt på våren. Men om det är det nyfallet fluff man är ute efter så är de mer centrala eller västra delarna av alperna bättre. Efter februari går det ofta veckor mellan snöfallen i Dolomiterna, men de är iofs extremt duktiga på att hålla pisterna fina ända fram till säsongsavslutningen. Å andra sidan - det som lägger sig utanför pisterna ligger ofta kvar orört ett tag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1230233, member: 144594"] Nej. Men jag tycker mycket om hela den regionen, Dolomiti Ski. Har mest åkt i de centrala delarna kring Val Gardena, Val di Fassa, Alta Badia samt i Cortina. Kring Sella når man enorma skidytor utan att ta av sig skidorna, inklusive den lilla men fina glaciären Marmolada. Kronplatz har jag uppfattat som ett trevligt familjebetonat område som kanske är litet solkänsligt på våren. Men om det är det nyfallet fluff man är ute efter så är de mer centrala eller västra delarna av alperna bättre. Efter februari går det ofta veckor mellan snöfallen i Dolomiterna, men de är iofs extremt duktiga på att hålla pisterna fina ända fram till säsongsavslutningen. Å andra sidan - det som lägger sig utanför pisterna ligger ofta kvar orört ett tag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Marebbe boende
Tillbaka
Topp