Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Maren Railjam 2009 avklarat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 587476" data-attributes="member: 60010"><p>jag har kollat upp vädret, det regn som ska komma kommer att vara typ 0.3 mm. alltså ingenting. knappt duggande. så det är lugnt. allt är klart med rails vilka står på hemligt ort:P priser är fixade å ligger på min säng, musik och allt annat är också fixat. nu är det bara att vi måste gräva snö mellan kl 06:00-10:00 imorrn:P</p><p>om någon känner för att komma typ vid halv 10 eller halv 11 och hjälpa till med det sista så vore det super, annars TAGGA!!!! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 587476, member: 60010"] jag har kollat upp vädret, det regn som ska komma kommer att vara typ 0.3 mm. alltså ingenting. knappt duggande. så det är lugnt. allt är klart med rails vilka står på hemligt ort:P priser är fixade å ligger på min säng, musik och allt annat är också fixat. nu är det bara att vi måste gräva snö mellan kl 06:00-10:00 imorrn:P om någon känner för att komma typ vid halv 10 eller halv 11 och hjälpa till med det sista så vore det super, annars TAGGA!!!! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Maren Railjam 2009 avklarat
Tillbaka
Topp