Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Märken under brädan.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patrik_j" data-source="post: 524791" data-attributes="member: 39505"><p>Valla brädan och sickla när vallan fortfarande är skapligt varm... då får du ur smutsen ur porer... Borsta och valla igen.</p><p></p><p>Vallaväck ska man vara försiktig med då de är väldigt starkt och torkar lätt ut belaget och belag som torkar ur mår inge bra... Längdskidor skulle jag t.ex. aldrig ha på vallaväck på glidytor och jag drar mig för att ha på vallaväck på mina alpinskidor.</p><p></p><p>men som sagt, köp en borste och prova att borsta brädan, valla(Gärna med en fet valla) och sickla därefter nästan på en gång, borsta och därefter valla med glidvalla sickla och borsta igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patrik_j, post: 524791, member: 39505"] Valla brädan och sickla när vallan fortfarande är skapligt varm... då får du ur smutsen ur porer... Borsta och valla igen. Vallaväck ska man vara försiktig med då de är väldigt starkt och torkar lätt ut belaget och belag som torkar ur mår inge bra... Längdskidor skulle jag t.ex. aldrig ha på vallaväck på glidytor och jag drar mig för att ha på vallaväck på mina alpinskidor. men som sagt, köp en borste och prova att borsta brädan, valla(Gärna med en fet valla) och sickla därefter nästan på en gång, borsta och därefter valla med glidvalla sickla och borsta igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Märken under brädan.
Tillbaka
Topp