Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker 11.0 och Marker Griffon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linuslindroth" data-source="post: 498820" data-attributes="member: 90113"><p>Det är inte så att jag gick i taket för att jag fick fel bindning, när jag kom tillbaka för att byta var jag hur lugn som helst och förstår att butiker kan göra fel ibland. Det är personalens uppträdande gentemot mig som kund och butikschefens nonchalans och okunskap som gör mig irriterad. Och det faktum att hon står och ljuger mig rakt upp i ansiktet.</p><p></p><p>Det är just fjolårs-Wallen jag köpte, dock så skulle det vara ett par M12 som ingick och så betalade jag 3495 =P</p><p></p><p>I slutändan så löste sig ju allt och jag kom undan riktigt billigt imo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linuslindroth, post: 498820, member: 90113"] Det är inte så att jag gick i taket för att jag fick fel bindning, när jag kom tillbaka för att byta var jag hur lugn som helst och förstår att butiker kan göra fel ibland. Det är personalens uppträdande gentemot mig som kund och butikschefens nonchalans och okunskap som gör mig irriterad. Och det faktum att hon står och ljuger mig rakt upp i ansiktet. Det är just fjolårs-Wallen jag köpte, dock så skulle det vara ett par M12 som ingick och så betalade jag 3495 =P I slutändan så löste sig ju allt och jag kom undan riktigt billigt imo. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker 11.0 och Marker Griffon
Tillbaka
Topp