Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker 11 Bindning?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 577452" data-attributes="member: 46762"><p>Risktagande min gode vän! För 2500:- tror jag de flesta kan ta den ökade risken som att beställa från Sport-Conrad innebär. Främst tack vare att S-C inte innebär en jättestor risk. Själva affären är säker att handla med, de är lätta att kontakta och föra en dialog med samt att det går att reklamera skidor via dem också! </p><p>Visst, det är mycket krångligare att vända sig till dem än den lokala butiken, och allt rabalder med lim eller inte i skidorna verkar aldrig riktigt få någon klarhet, men för 2500:- tycker jag def. att det är värt det. Om något händer med skidorna är det allt som oftast någonting som ändå inte hade gått på reklamation, typ att stålkanten lossnar av för mycket railande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 577452, member: 46762"] Risktagande min gode vän! För 2500:- tror jag de flesta kan ta den ökade risken som att beställa från Sport-Conrad innebär. Främst tack vare att S-C inte innebär en jättestor risk. Själva affären är säker att handla med, de är lätta att kontakta och föra en dialog med samt att det går att reklamera skidor via dem också! Visst, det är mycket krångligare att vända sig till dem än den lokala butiken, och allt rabalder med lim eller inte i skidorna verkar aldrig riktigt få någon klarhet, men för 2500:- tycker jag def. att det är värt det. Om något händer med skidorna är det allt som oftast någonting som ändå inte hade gått på reklamation, typ att stålkanten lossnar av för mycket railande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker 11 Bindning?!
Tillbaka
Topp