Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker 2008!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Björklund81" data-source="post: 1257927" data-attributes="member: 181611"><p>Känner att den här tråden måste väckas upp. Är det någon här som fortfarande åker på den första Duken? Jag gör det och är väldigt nöjd och ser ingen anledning att lägga ut många fina tusingar för en ny bindning.</p><p></p><p>Men! Jag har två "problem". </p><p>1. Jag vill ha en högre hälhöjare. Någon som har fulbyggt något sådant? Har klurat på att fräsa i ordning en kloss att skjuta på den bakre skenan som då ska funka som den lägre hälhöjaren och när jag vill upp ett steg till så fäller jag ner originalhöjaren mot klossen. Synpunkter på detta?</p><p>2. Jag vill ha någonting som fjädrar upp skidan mot hälen när jag måste sidesteppa upp för någon brant klack. I nuläget så doppar tailen ner och fastnar i snön. Idéer på detta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Björklund81, post: 1257927, member: 181611"] Känner att den här tråden måste väckas upp. Är det någon här som fortfarande åker på den första Duken? Jag gör det och är väldigt nöjd och ser ingen anledning att lägga ut många fina tusingar för en ny bindning. Men! Jag har två "problem". 1. Jag vill ha en högre hälhöjare. Någon som har fulbyggt något sådant? Har klurat på att fräsa i ordning en kloss att skjuta på den bakre skenan som då ska funka som den lägre hälhöjaren och när jag vill upp ett steg till så fäller jag ner originalhöjaren mot klossen. Synpunkter på detta? 2. Jag vill ha någonting som fjädrar upp skidan mot hälen när jag måste sidesteppa upp för någon brant klack. I nuläget så doppar tailen ner och fastnar i snön. Idéer på detta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker 2008!
Tillbaka
Topp