Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker 2008!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 276629"><p>Vi kommer få ett par denna eller nästa vecka hoppas jag. Kommer kosta ca 3500:- här nere och då är vi generellt 20% billigare än Sverige. Vet inte om det är någon mer än jag som har provat den än. </p><p></p><p>Har bara åkt utför med den och den känns som en vanlig bindning där i alla fall. Är ju lite tyngre än både Naxo och Diamir bindningarna. Uppför så tror ja inte det ska vara någon större skillnad eller vem bryr sig så länge det går bra att åka utför utan att vara rädd så.</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 276629"] Vi kommer få ett par denna eller nästa vecka hoppas jag. Kommer kosta ca 3500:- här nere och då är vi generellt 20% billigare än Sverige. Vet inte om det är någon mer än jag som har provat den än. Har bara åkt utför med den och den känns som en vanlig bindning där i alla fall. Är ju lite tyngre än både Naxo och Diamir bindningarna. Uppför så tror ja inte det ska vara någon större skillnad eller vem bryr sig så länge det går bra att åka utför utan att vara rädd så. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker 2008!
Tillbaka
Topp