Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1051324" data-attributes="member: 99032"><p>Känner mig inte det minsta insatt i juridiken eller ekonomiska turer kring ett sånt här fall, men erkänner att jag blev nyfiken på hur de gick sönder.</p><p></p><p>Du menar att bägge häldelarna small av på samma ställe, i samma skrotning, eller nåja, i den stoppsladd som resulterade i en skrotning?</p><p></p><p>Du har inga bilder på likdelarna? Kanske till och med närbilder på brottytorna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1051324, member: 99032"] Känner mig inte det minsta insatt i juridiken eller ekonomiska turer kring ett sånt här fall, men erkänner att jag blev nyfiken på hur de gick sönder. Du menar att bägge häldelarna small av på samma ställe, i samma skrotning, eller nåja, i den stoppsladd som resulterade i en skrotning? Du har inga bilder på likdelarna? Kanske till och med närbilder på brottytorna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Tillbaka
Topp