Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jej-je" data-source="post: 1051327" data-attributes="member: 30408"><p>Tyvärr så var jag dum nog att lämna vrakdelarna hos butiken innan tanken slog mig att fotografera.</p><p></p><p>Precis, de small av på samma sätt med ett undantag. Den ena bakre delen har en skada på delen där skistoppern sitter. Annars är dem intakta. Däremot kunde man se på den kvarvarande skidan att skåran där den så kallade "power framen" fäster har brytits sönder och stickor/flisor av detta material låg i backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jej-je, post: 1051327, member: 30408"] Tyvärr så var jag dum nog att lämna vrakdelarna hos butiken innan tanken slog mig att fotografera. Precis, de small av på samma sätt med ett undantag. Den ena bakre delen har en skada på delen där skistoppern sitter. Annars är dem intakta. Däremot kunde man se på den kvarvarande skidan att skåran där den så kallade "power framen" fäster har brytits sönder och stickor/flisor av detta material låg i backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Tillbaka
Topp