Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jej-je" data-source="post: 1051332" data-attributes="member: 30408"><p>Tack GoranC,</p><p></p><p>Jag har inte skrivit under något avtal utan de slippade bara mitt kreditkort vid uthyrningen då det i själva verket handlade om ett test inför ett köp. Hade dagen innan testat DPS wailer 99 Pure och bytte dem igår mot Atris.</p><p></p><p>Trodde verkligen inte att jag behövde köra "försiktigt" med denna setup, särskillt inte eftersom jag kört hårt med mina Nocta med Dukes och inte haft några problem alls. Dock finns ju inte möjligheten att pressa dem med samma moment då isgreppet är sämre på Noctas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jej-je, post: 1051332, member: 30408"] Tack GoranC, Jag har inte skrivit under något avtal utan de slippade bara mitt kreditkort vid uthyrningen då det i själva verket handlade om ett test inför ett köp. Hade dagen innan testat DPS wailer 99 Pure och bytte dem igår mot Atris. Trodde verkligen inte att jag behövde köra "försiktigt" med denna setup, särskillt inte eftersom jag kört hårt med mina Nocta med Dukes och inte haft några problem alls. Dock finns ju inte möjligheten att pressa dem med samma moment då isgreppet är sämre på Noctas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Tillbaka
Topp