Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jej-je" data-source="post: 1051334" data-attributes="member: 30408"><p>Tack Snorkel,</p><p></p><p>Som sagt finns det inget avtal och hämtade ut skidorna igår och dem breakade efter 3 h åkning på förmiddagen.</p><p></p><p>Letade här på forumet och vad jag kunde hitta verkar ingen annan ha upplevt detta, inte heller på internationella forum.</p><p></p><p>Vid min snabba inspektion i smärtan och den smärre chocken kunde jag inte se någon oxidation. Kanske borde jag ha behållt vrakdelarna innan ämnet var avklarat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jej-je, post: 1051334, member: 30408"] Tack Snorkel, Som sagt finns det inget avtal och hämtade ut skidorna igår och dem breakade efter 3 h åkning på förmiddagen. Letade här på forumet och vad jag kunde hitta verkar ingen annan ha upplevt detta, inte heller på internationella forum. Vid min snabba inspektion i smärtan och den smärre chocken kunde jag inte se någon oxidation. Kanske borde jag ha behållt vrakdelarna innan ämnet var avklarat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Tillbaka
Topp