Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1051335" data-attributes="member: 138899"><p>Helt överens med dig om Noctan</p><p>Atrisen går onekligen jäkligt bra och går att carva loss med, </p><p>Jag som +50 klarar mig bra med Plastbindningar din12, F12 eller Baroner, Dukes är ju ett snäpp kraftigare för kraftfullare åkare.</p><p>En undran dock, var det EPF Baroner som du bröt sönder?</p><p>Men mest troligt är ju ändå att ena bindningen var defekt och när den skrotad så fick du ett jäkla tryck på den andra som den inte pallade med detta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1051335, member: 138899"] Helt överens med dig om Noctan Atrisen går onekligen jäkligt bra och går att carva loss med, Jag som +50 klarar mig bra med Plastbindningar din12, F12 eller Baroner, Dukes är ju ett snäpp kraftigare för kraftfullare åkare. En undran dock, var det EPF Baroner som du bröt sönder? Men mest troligt är ju ändå att ena bindningen var defekt och när den skrotad så fick du ett jäkla tryck på den andra som den inte pallade med detta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron - break down - vems fel?
Tillbaka
Topp