Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Baron, DIN inställning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 943917" data-attributes="member: 60010"><p>Olika bindningar har olika tröghet, elasticitet om man så vill så DIN kan skilja sig lite åt beroende på vilken typ av bindning man har. Andra kan förklara mer om detta då jag ska ut i backen strax.</p><p></p><p>Man ska alltid ha samma fram som bak, fråga mig inte varför men så är det. Samma här, säkert någon annan som kan förklara just detta.</p><p></p><p>Själv kör jag på 8.</p><p>320 sullängd</p><p>85 kg</p><p>186 cm</p><p>så det värde du fått fram verkar stämma ganska bra men bättre (oftast) att börja lågt och höja.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 943917, member: 60010"] Olika bindningar har olika tröghet, elasticitet om man så vill så DIN kan skilja sig lite åt beroende på vilken typ av bindning man har. Andra kan förklara mer om detta då jag ska ut i backen strax. Man ska alltid ha samma fram som bak, fråga mig inte varför men så är det. Samma här, säkert någon annan som kan förklara just detta. Själv kör jag på 8. 320 sullängd 85 kg 186 cm så det värde du fått fram verkar stämma ganska bra men bättre (oftast) att börja lågt och höja. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Baron, DIN inställning
Tillbaka
Topp