Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker baron/duke eller Salomon Guardian/Atomic Tracker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarlof" data-source="post: 1046435" data-attributes="member: 135847"><p>Följer tråden med intresse då jag är i samma köpdilemma. </p><p></p><p>Mest intresse har jag för Markers varianter och undrar om någon har erfarenheter angående att Tour:ens plastigare konstruktion faktiskt visat sig mindre hållbar vid normal användning? Är själv skeptiskt till att det är mycket plast, och många påpekar det, men är det vanligt att delar lossnar etc eller har de lyckats med konstruktionen av bindningen? har svårt att hitta någon som faktiskt haft det problemet så dela gärna med er av erfarenheter/berättelser/foruminlägg. </p><p></p><p>Är själv på 85pannor och tycker att jag klara mig i Marker Tours DIN-skala för min åkning men vill ha något hållbart som inte behöver bytas ut närmast åren, så kan inte bestämma mig. Priserna jag hittar Duke vs Tour skiljer sig knappt någonting så det är väl en fråga om vikt vs hållbarhet. </p><p></p><p>Väl mött, tacksam för alla svar och fortsatt diskussion</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarlof, post: 1046435, member: 135847"] Följer tråden med intresse då jag är i samma köpdilemma. Mest intresse har jag för Markers varianter och undrar om någon har erfarenheter angående att Tour:ens plastigare konstruktion faktiskt visat sig mindre hållbar vid normal användning? Är själv skeptiskt till att det är mycket plast, och många påpekar det, men är det vanligt att delar lossnar etc eller har de lyckats med konstruktionen av bindningen? har svårt att hitta någon som faktiskt haft det problemet så dela gärna med er av erfarenheter/berättelser/foruminlägg. Är själv på 85pannor och tycker att jag klara mig i Marker Tours DIN-skala för min åkning men vill ha något hållbart som inte behöver bytas ut närmast åren, så kan inte bestämma mig. Priserna jag hittar Duke vs Tour skiljer sig knappt någonting så det är väl en fråga om vikt vs hållbarhet. Väl mött, tacksam för alla svar och fortsatt diskussion [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker baron/duke eller Salomon Guardian/Atomic Tracker
Tillbaka
Topp