Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Baron som alpinbindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 850653" data-attributes="member: 13863"><p>[USER=118024]@e_kjellgren[/USER]</p><p>Om du inte är en extremt avancerad åkare (men då skulle nog inte Kendo vara ditt val) så tror jag det kommer att fungera alldeles utmärkt med ett par Baron även om du mestadels kör pist. Eftersom de redan är monterade på skidan tycker jag du ska testa, förstår inte varför det inte skulle fungera. Att du kommer lite högre upp är ju snarare en fördel när du "carvar" i pisten.</p><p></p><p>Även om du inte kommer att köpa några hudar och gå på toppturer är det inte så dumt att kunna lyfta hälen när det ska "hajkas" i inledningen eller slutet av ett offpiståk. Och nu har du ju möjlighetet att testa toppturer! Om jag var som du skulle jag behålla bindningen!</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 850653, member: 13863"] [USER=118024]@e_kjellgren[/USER] Om du inte är en extremt avancerad åkare (men då skulle nog inte Kendo vara ditt val) så tror jag det kommer att fungera alldeles utmärkt med ett par Baron även om du mestadels kör pist. Eftersom de redan är monterade på skidan tycker jag du ska testa, förstår inte varför det inte skulle fungera. Att du kommer lite högre upp är ju snarare en fördel när du "carvar" i pisten. Även om du inte kommer att köpa några hudar och gå på toppturer är det inte så dumt att kunna lyfta hälen när det ska "hajkas" i inledningen eller slutet av ett offpiståk. Och nu har du ju möjlighetet att testa toppturer! Om jag var som du skulle jag behålla bindningen! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Baron som alpinbindning?
Tillbaka
Topp