Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron vs Duke eller Tour F12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1138157" data-attributes="member: 12152"><p>Baron räcker. Jag väger iofs bara knappa 80kg, men jag har aldrig upplevt någon fördel med Duke jämfört med Baron. Så länge du inte går över DIN 12 behöver du inte fundera på Duke. Jag tror faktiskt aldrig jag har sett en Baron gå sönder i någon del som inte är identisk med Duke. Tour gillar jag definitivt inte. Jag kan inte köra i pisten med den utan att det tjuvsläpper i tid och otid om jag har den ställd på mina standardinställningar och jag har slagit mig ordentligt flera gånger efter att ha gett den bindningen både en andra och en tredje chans. Nu blir det inte fler gånger. Andra kör den utan problem till synes hårdare än jag så jag kanske är oförsiktig med krafthanteringen, men oavsett så är Tour en chansning och det beror på din åkstil om den fungerar eller ej. Baron är en solid bindning som de flesta är mycket nöjda med däremot, inklusive jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1138157, member: 12152"] Baron räcker. Jag väger iofs bara knappa 80kg, men jag har aldrig upplevt någon fördel med Duke jämfört med Baron. Så länge du inte går över DIN 12 behöver du inte fundera på Duke. Jag tror faktiskt aldrig jag har sett en Baron gå sönder i någon del som inte är identisk med Duke. Tour gillar jag definitivt inte. Jag kan inte köra i pisten med den utan att det tjuvsläpper i tid och otid om jag har den ställd på mina standardinställningar och jag har slagit mig ordentligt flera gånger efter att ha gett den bindningen både en andra och en tredje chans. Nu blir det inte fler gånger. Andra kör den utan problem till synes hårdare än jag så jag kanske är oförsiktig med krafthanteringen, men oavsett så är Tour en chansning och det beror på din åkstil om den fungerar eller ej. Baron är en solid bindning som de flesta är mycket nöjda med däremot, inklusive jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker Baron vs Duke eller Tour F12
Tillbaka
Topp