Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke Tour-modell?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rotekopp" data-source="post: 767713" data-attributes="member: 112504"><p>Har kjørt Marker Tour F10 fra februar..</p><p></p><p>Oppholdt meg i området lyngsalpene, riksgrensen, narvik, tromsø..</p><p></p><p>Fantastisk lett binding til toppturer. Irriterende med isingen under bindingen når man skal feste bindingen for nedkjøring. Men bindingen virker å ha en solid konstruksjon.</p><p></p><p>Kan ikke gjøre annet en å anbefale bindingen!!</p><p></p><p>Bindingen står på Volkl Kuro.</p><p></p><p>Til helgen blir det pudder-kjøring i Riksgrensen!!!</p><p>(Men da med løs hæl)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rotekopp, post: 767713, member: 112504"] Har kjørt Marker Tour F10 fra februar.. Oppholdt meg i området lyngsalpene, riksgrensen, narvik, tromsø.. Fantastisk lett binding til toppturer. Irriterende med isingen under bindingen når man skal feste bindingen for nedkjøring. Men bindingen virker å ha en solid konstruksjon. Kan ikke gjøre annet en å anbefale bindingen!! Bindingen står på Volkl Kuro. Til helgen blir det pudder-kjøring i Riksgrensen!!! (Men da med løs hæl) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke Tour-modell?
Tillbaka
Topp