Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke Tour-modell?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="millgard" data-source="post: 806163" data-attributes="member: 115941"><p>Park åker jag inte - blir 40 bast i vinter och återuppväckte utförsåkningen för fyra år sedan efter 18 års vansinnigt korkat* uppehåll. Men eftersom ambitionen är att åka MER och BÄTTRE hela tiden så letade jag ju en bra kombination för den åkning jag gör, dvs 75% opistat, 25% pist (och då med döttrarna 8/10 år). Dock åker de med mig överallt i gränsen och med rätt bra fart därtill, så det blir nog de som leder om några år. Jag gillar faktiskt \"shit conditions\", eftersom Volanterna (Machete FB) går som tåget då, men visst skall det bli roligt med modernare lagg, särskilt när det är nysnö på Norddals...</p><p></p><p>Såhär, tex...</p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=100110" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/9cd2a4adcb6b6ae7162cc19874868d22.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Och gammelskidorna funkar ju fortfarande förstås. Grymma när föret skiftar...</p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=100109" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/ee4603adbe4773488b8683cdc926742e.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p></p><p>Jag har läst runt lite på nätet om F12 och det verkar som om mina farhågor kommer på skam - de verkar hålla alldeles utmärkt.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>*så jävla dumt, hur fan tänkte jag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="millgard, post: 806163, member: 115941"] Park åker jag inte - blir 40 bast i vinter och återuppväckte utförsåkningen för fyra år sedan efter 18 års vansinnigt korkat* uppehåll. Men eftersom ambitionen är att åka MER och BÄTTRE hela tiden så letade jag ju en bra kombination för den åkning jag gör, dvs 75% opistat, 25% pist (och då med döttrarna 8/10 år). Dock åker de med mig överallt i gränsen och med rätt bra fart därtill, så det blir nog de som leder om några år. Jag gillar faktiskt \"shit conditions\", eftersom Volanterna (Machete FB) går som tåget då, men visst skall det bli roligt med modernare lagg, särskilt när det är nysnö på Norddals... Såhär, tex... [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=100110][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/9cd2a4adcb6b6ae7162cc19874868d22.jpg[/img][/url] Och gammelskidorna funkar ju fortfarande förstås. Grymma när föret skiftar... [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=100109][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/ee4603adbe4773488b8683cdc926742e.jpg[/img][/url] Jag har läst runt lite på nätet om F12 och det verkar som om mina farhågor kommer på skam - de verkar hålla alldeles utmärkt. *så jävla dumt, hur fan tänkte jag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke Tour-modell?
Tillbaka
Topp