Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke vs Baron
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 470927" data-attributes="member: 32948"><p>Går inte att översätta den ena DIN-skalan till den andra, men min åsikt är att en baron nog blir lite väl klen om du kört med en Scratch 140 (P14) på ca 10. Baron rekommenderar jag till de flesta tjejjer, lättare killar och folk som åker lite försiktigare. </p><p></p><p>Tror inte det blir några problem med dina dukes. Visst har vi hört om ett fåtal exempel på några problem, men med tanke på att det är en helt ny konstruktion/koncept så skulle jag vilja säga att den har förvånansvärt få återbud. Finns ju ganska många andra bindningar som haft betydligt större problem. (Skulle det sen, mot all förmodan, vara några problem är det bara att springa till butiken och kvittera ut ett par nya dukes...)</p><p></p><p>Kör själv på dukes och har bara gott att säga om bindningen so far...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 470927, member: 32948"] Går inte att översätta den ena DIN-skalan till den andra, men min åsikt är att en baron nog blir lite väl klen om du kört med en Scratch 140 (P14) på ca 10. Baron rekommenderar jag till de flesta tjejjer, lättare killar och folk som åker lite försiktigare. Tror inte det blir några problem med dina dukes. Visst har vi hört om ett fåtal exempel på några problem, men med tanke på att det är en helt ny konstruktion/koncept så skulle jag vilja säga att den har förvånansvärt få återbud. Finns ju ganska många andra bindningar som haft betydligt större problem. (Skulle det sen, mot all förmodan, vara några problem är det bara att springa till butiken och kvittera ut ett par nya dukes...) Kör själv på dukes och har bara gott att säga om bindningen so far... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke vs Baron
Tillbaka
Topp