Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke vs Marker King Pin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 1045854" data-attributes="member: 97821"><p>Tack för svaren bägge två. Har tech inserts på mina pjäxor. Hade inte ens funderat på tech bindning tidigare men blev förväntansfull med tanke på den traditionella hälen på King Pin. Hoppades på att den skulle vara nästintill likvärdig Duken på utförsegenskaperna. </p><p></p><p>Har inte testat Guardian då jag har upplevt att folk har haft för mycket problem med dem varför jag har fortsatt med den beprövade Duken. </p><p></p><p>Glisseur. Hur stor skillnad upplever du i åkegenskap mellan King Pin och Duke? Uppfattar lite på ditt svar innan att King Pin inte verkar aktuell om det är åkegenskaper man värderar mest.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 1045854, member: 97821"] Tack för svaren bägge två. Har tech inserts på mina pjäxor. Hade inte ens funderat på tech bindning tidigare men blev förväntansfull med tanke på den traditionella hälen på King Pin. Hoppades på att den skulle vara nästintill likvärdig Duken på utförsegenskaperna. Har inte testat Guardian då jag har upplevt att folk har haft för mycket problem med dem varför jag har fortsatt med den beprövade Duken. Glisseur. Hur stor skillnad upplever du i åkegenskap mellan King Pin och Duke? Uppfattar lite på ditt svar innan att King Pin inte verkar aktuell om det är åkegenskaper man värderar mest. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke vs Marker King Pin
Tillbaka
Topp