Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke vs Marker King Pin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 1052698" data-attributes="member: 97821"><p>Jag tog Duken till slut iaf. Den vet man fungerar och King Pin kommer säkerligen ha sina barnsjukdomar. Oavsett vilket så var det absolut första tech bindningen som jag var sugen på att skaffa. </p><p></p><p>Jag budar så himla sällan egentligen så det var där det avgjordes. Helst skulle jag vilja köra en vanlig alpin bindning men efter en otäck erfarenhet förra året där vi faktiskt klarade livhanken för att vi hade Duke och hudar så vågar jag inte åka uta en binding utan gåläge igen.</p><p></p><p>Allas inställning verkar vara att Duke är en bättre bindning för åkningen neråt så det var det som slog spiken i kistan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 1052698, member: 97821"] Jag tog Duken till slut iaf. Den vet man fungerar och King Pin kommer säkerligen ha sina barnsjukdomar. Oavsett vilket så var det absolut första tech bindningen som jag var sugen på att skaffa. Jag budar så himla sällan egentligen så det var där det avgjordes. Helst skulle jag vilja köra en vanlig alpin bindning men efter en otäck erfarenhet förra året där vi faktiskt klarade livhanken för att vi hade Duke och hudar så vågar jag inte åka uta en binding utan gåläge igen. Allas inställning verkar vara att Duke är en bättre bindning för åkningen neråt så det var det som slog spiken i kistan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker Duke vs Marker King Pin
Tillbaka
Topp