Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
marker eller look
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marenta" data-source="post: 135455" data-attributes="member: 55812"><p>Hej sitter och ska precis beställa ett par B3 (186) från sport-conrad. Kan inte rigtigt bestämma mig med </p><p>bindningen. Jag väger 86 kg och är 186cm. Antingen en Marker M14 Free (12 kanske är lite smått eller??) eller </p><p>en look p14. Har hört lite blandat om marker, men har inte så mycket koll..</p><p>Åker gärna offpist men kör inte så superhårt.. Tror ni en Marker 14 räcker?</p><p>Är tacksam för svar</p><p></p><p>Marenta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marenta, post: 135455, member: 55812"] Hej sitter och ska precis beställa ett par B3 (186) från sport-conrad. Kan inte rigtigt bestämma mig med bindningen. Jag väger 86 kg och är 186cm. Antingen en Marker M14 Free (12 kanske är lite smått eller??) eller en look p14. Har hört lite blandat om marker, men har inte så mycket koll.. Åker gärna offpist men kör inte så superhårt.. Tror ni en Marker 14 räcker? Är tacksam för svar Marenta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
marker eller look
Tillbaka
Topp