Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
marker griffon schizo.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 825786" data-attributes="member: 102471"><p>Har man skidorna mot varandra så mycket när man jibbar då? Då måste du/de alltså träffa ganska rätt då med tanke på att det är en överlappning på ca 1 cm mellan bottenplattans bredaste del och där armen är? Känns som ett väldigt svårt ställer att få en konstantslitning på.</p><p>Om det är så borde ni ta kontakt med Marker och snacka med de i så fall. </p><p></p><p>Som jag skrev här ovan så har vi sålt en hel del Griffon och aldrig haft en reklamation. De andra bindningarna som du skriver är bra har jag haft flera reklamationer på. Men vad vet jag. Jag jobbar ju bara med skidor, skidverkstad och reklamationer...</p><p></p><p>För övrigt är Schizo tillverkad för att hålla för att jibba med så det skall inte vara några större problem att köra med dessa på dina Armada skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 825786, member: 102471"] Har man skidorna mot varandra så mycket när man jibbar då? Då måste du/de alltså träffa ganska rätt då med tanke på att det är en överlappning på ca 1 cm mellan bottenplattans bredaste del och där armen är? Känns som ett väldigt svårt ställer att få en konstantslitning på. Om det är så borde ni ta kontakt med Marker och snacka med de i så fall. Som jag skrev här ovan så har vi sålt en hel del Griffon och aldrig haft en reklamation. De andra bindningarna som du skriver är bra har jag haft flera reklamationer på. Men vad vet jag. Jag jobbar ju bara med skidor, skidverkstad och reklamationer... För övrigt är Schizo tillverkad för att hålla för att jibba med så det skall inte vara några större problem att köra med dessa på dina Armada skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
marker griffon schizo.
Tillbaka
Topp