Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
marker griffon schizo.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 825866"><p>Min syster har sprängt tå delen på en 12 free, har aldrig sett en 14 free, men antar att det är en 12a med annan fjäder.</p><p>Duke så har ja sett flera tåplattor spricka, även kört sönder hälskenan eller vad man ska säga på en, den gick till det största läget, resulterade i en rejäl vurpa.</p><p>Har två polare som knäckt häldelen på sina Griffon som han ovanför beskriver (dock så är dom parkråttor).</p><p>Är även en hel del som kommer in med sina Duke/baron och massa problem med hälplattan, utan att den är knäckt, den bara sjunker ner till det lägsta läget. Marker Comp har mer metall än Free, även dom högre free modellerna. Har dock aldrig sett en Comp under DIn 20, så kan inte utala mig om dom.</p><p></p><p>Har två säsonger i Norge på olika skidcenter, samt har praktiserat på ett flertal olika skidshoppar när jag var 18, även när jag var yngre.</p><p></p><p>Men all in all för att förändra mitt svar:</p><p>Marker bindningar har dåligt rykte för att flera av deras modeller går sönder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 825866"] Min syster har sprängt tå delen på en 12 free, har aldrig sett en 14 free, men antar att det är en 12a med annan fjäder. Duke så har ja sett flera tåplattor spricka, även kört sönder hälskenan eller vad man ska säga på en, den gick till det största läget, resulterade i en rejäl vurpa. Har två polare som knäckt häldelen på sina Griffon som han ovanför beskriver (dock så är dom parkråttor). Är även en hel del som kommer in med sina Duke/baron och massa problem med hälplattan, utan att den är knäckt, den bara sjunker ner till det lägsta läget. Marker Comp har mer metall än Free, även dom högre free modellerna. Har dock aldrig sett en Comp under DIn 20, så kan inte utala mig om dom. Har två säsonger i Norge på olika skidcenter, samt har praktiserat på ett flertal olika skidshoppar när jag var 18, även när jag var yngre. Men all in all för att förändra mitt svar: Marker bindningar har dåligt rykte för att flera av deras modeller går sönder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
marker griffon schizo.
Tillbaka
Topp