Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker griffor eller marker jester
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Renqvist" data-source="post: 601063" data-attributes="member: 82633"><p>Har jag sagt att Alpingaraget är dåliga?</p><p>Jag handlar bara grejer av dom...</p><p></p><p>Men nej dom har fortfarande inte testat allt, dom har bra kontakter inom branschen och dom är självklart kunniga, men dom har inte testat allt....</p><p></p><p>Jag har inte jämfört, har inte påpekat ett skit om att Garaget är sämre tvärtom.</p><p>Därimot menar jag att om jag har 3 kompisar som har fått sina bindningar trasiga så kan jag ju inte problem påpeka att dom inte är bra eller hur?</p><p></p><p>Och du som gaggar på om Alpingaraget och Länna men som aldrig har varit där behöver ju inte ens yttra dig.</p><p></p><p>Kortfattat menar jag att Alpingaraget är en mycket bra skidaffär som har stora kunskaper.</p><p>Jag handlar enbart av dom och kan lungt rekomendera dom.</p><p>Sen så sa jag att det är inte bara jag som rekomenderar och inte rekomenderar bindningar från källor som kompisar utan det gör även folk på Alpingaraget.</p><p></p><p>Sist jag var där och provade pjäxor snackade jag med en kille vid namn Björn och han rekomenderade saker på vad han hade hört av kompisar.</p><p>Självklart hade han en stor erfarenhet av produkterna också...</p><p></p><p>Men vill bara påpeka det, att man kan säga saker som man har hört och sett av sina kompisar eller andra människor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Renqvist, post: 601063, member: 82633"] Har jag sagt att Alpingaraget är dåliga? Jag handlar bara grejer av dom... Men nej dom har fortfarande inte testat allt, dom har bra kontakter inom branschen och dom är självklart kunniga, men dom har inte testat allt.... Jag har inte jämfört, har inte påpekat ett skit om att Garaget är sämre tvärtom. Därimot menar jag att om jag har 3 kompisar som har fått sina bindningar trasiga så kan jag ju inte problem påpeka att dom inte är bra eller hur? Och du som gaggar på om Alpingaraget och Länna men som aldrig har varit där behöver ju inte ens yttra dig. Kortfattat menar jag att Alpingaraget är en mycket bra skidaffär som har stora kunskaper. Jag handlar enbart av dom och kan lungt rekomendera dom. Sen så sa jag att det är inte bara jag som rekomenderar och inte rekomenderar bindningar från källor som kompisar utan det gör även folk på Alpingaraget. Sist jag var där och provade pjäxor snackade jag med en kille vid namn Björn och han rekomenderade saker på vad han hade hört av kompisar. Självklart hade han en stor erfarenhet av produkterna också... Men vill bara påpeka det, att man kan säga saker som man har hört och sett av sina kompisar eller andra människor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker griffor eller marker jester
Tillbaka
Topp