Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker M20.0 Free
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 190635" data-attributes="member: 15091"><p>Monis: Om du inte riktigt vet, varför uttalar du dig då om jag får fråga?</p><p></p><p>Jag har precis som Utter bara bra erfarenheter av Markers racebindningar, upp till DIN 18 och 20, både i och utanför pisten. Jag har dock inte testat den "nya" 20.0 Free men jag är rätt säker på att det är en Comp 18.0 med lite starkare fjäder bara. Det händer nämligen inte så mycket på bindningssidan, Ross/Looks bindingar har bara gått igenom mindre designändringar de senaste 10 åren, likaså Salomon, Tyrolia och även Marker.</p><p></p><p>Varför tidigare Markerbindningar fått mycket kritik är för att de som uttalart sig inte kan skilja på äpplen och äpplen och blandat in Marker Free 1200 i en diskussion som rör något helt annat, nämligen Marker Comp 1800 eller starkare bindning</p><p></p><p>Vet någon vad följande personer har gemensamt?</p><p>Andrea Binning AUS </p><p>Brad Holmes USA </p><p>Chris Collins USA </p><p>Glen Plake USA </p><p>Ingrid Backstrom USA </p><p>Nico Zacek GER </p><p>Sarah Burke USA </p><p>Shane McConkey USA </p><p>Skogen Sprang USA </p><p>Stian Hagen NOR </p><p>Ted Davenport USA </p><p>Alexandra Meissnitzer AUT </p><p>Andre Mhyrer SWE </p><p>Tanja Poutinen FIN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 190635, member: 15091"] Monis: Om du inte riktigt vet, varför uttalar du dig då om jag får fråga? Jag har precis som Utter bara bra erfarenheter av Markers racebindningar, upp till DIN 18 och 20, både i och utanför pisten. Jag har dock inte testat den "nya" 20.0 Free men jag är rätt säker på att det är en Comp 18.0 med lite starkare fjäder bara. Det händer nämligen inte så mycket på bindningssidan, Ross/Looks bindingar har bara gått igenom mindre designändringar de senaste 10 åren, likaså Salomon, Tyrolia och även Marker. Varför tidigare Markerbindningar fått mycket kritik är för att de som uttalart sig inte kan skilja på äpplen och äpplen och blandat in Marker Free 1200 i en diskussion som rör något helt annat, nämligen Marker Comp 1800 eller starkare bindning Vet någon vad följande personer har gemensamt? Andrea Binning AUS Brad Holmes USA Chris Collins USA Glen Plake USA Ingrid Backstrom USA Nico Zacek GER Sarah Burke USA Shane McConkey USA Skogen Sprang USA Stian Hagen NOR Ted Davenport USA Alexandra Meissnitzer AUT Andre Mhyrer SWE Tanja Poutinen FIN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marker M20.0 Free
Tillbaka
Topp