Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker The Duke för lätt tjej?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalle188" data-source="post: 404069" data-attributes="member: 58722"><p>har både en duke och diamir freeride bindnig. Och kan lätt påstå som 90 kg kille att diamiren duger åt henne. Jag har droppat mindre klippor med den även åkt hårt i dålig pist och det har bara hänt någon gång att skidan löst. </p><p>Medan duken är något som jag är mkt glad att jag köpt känns som jag åker någon av salomons bättre bindnigs modeler jämför nu med salomon 914. Plus att den känns mer stabil. </p><p></p><p>Det possitiva med båda dessa bindningarna är ju att man kan ha kvar sina pjäxor och slipper betala ett par touring pjäxor. Vilket jag tycker är bra.</p><p></p><p>Så jag tycker att hon skall köpa den bindningen som hon får bäst pris/deal på!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalle188, post: 404069, member: 58722"] har både en duke och diamir freeride bindnig. Och kan lätt påstå som 90 kg kille att diamiren duger åt henne. Jag har droppat mindre klippor med den även åkt hårt i dålig pist och det har bara hänt någon gång att skidan löst. Medan duken är något som jag är mkt glad att jag köpt känns som jag åker någon av salomons bättre bindnigs modeler jämför nu med salomon 914. Plus att den känns mer stabil. Det possitiva med båda dessa bindningarna är ju att man kan ha kvar sina pjäxor och slipper betala ett par touring pjäxor. Vilket jag tycker är bra. Så jag tycker att hon skall köpa den bindningen som hon får bäst pris/deal på!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Marker The Duke för lätt tjej?
Tillbaka
Topp