Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TokTobbe" data-source="post: 278930" data-attributes="member: 52168"><p>Jag kör själv på marker 18 free racing dem är ruggigt sköna att jibba med stabila som fan tål mkt stryk och har inte löst ut en enda gång under tiden jag kört på dem har dem inställda på 14 din och det funkar finfint nu kommer säkert många säga att din 14 är för mkt men de känns skönt för mig så Wtf. så skulle egentligen rekommendera dig att köpa marker 18 men de beror på dina skills och åkstil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TokTobbe, post: 278930, member: 52168"] Jag kör själv på marker 18 free racing dem är ruggigt sköna att jibba med stabila som fan tål mkt stryk och har inte löst ut en enda gång under tiden jag kört på dem har dem inställda på 14 din och det funkar finfint nu kommer säkert många säga att din 14 är för mkt men de känns skönt för mig så Wtf. så skulle egentligen rekommendera dig att köpa marker 18 men de beror på dina skills och åkstil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker
Tillbaka
Topp