Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Märkeshysteri
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kirkholmberg" data-source="post: 20389" data-attributes="member: 28893"><p>Det är det jag gör. Köpte ett par beggade Dynastar Skicross 66. De är en superskida som jag varmt rekomenderar. Mitt startinlägg är inte illa menat. Men jag har märkt så många gånger att när man är i Åre så är det vanligt förekommande. jag har själv sagt till många bekanta och mig själv att prova lite mjukare skidor man har ofta roligare då. Visst ska man ha ett par skidor som man kan växa lite i. Saken är den att man har ofta roligare om man åker på ett par mjukare skidor. Särskilt om man åker kanske en vecka, då tar det först 1-2 dagar att starta upp den gamla tekniken, sedan åker man bra i 2 dagar och sedan de sista dagarna åker man som en kråka för kroppen är helt slut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kirkholmberg, post: 20389, member: 28893"] Det är det jag gör. Köpte ett par beggade Dynastar Skicross 66. De är en superskida som jag varmt rekomenderar. Mitt startinlägg är inte illa menat. Men jag har märkt så många gånger att när man är i Åre så är det vanligt förekommande. jag har själv sagt till många bekanta och mig själv att prova lite mjukare skidor man har ofta roligare då. Visst ska man ha ett par skidor som man kan växa lite i. Saken är den att man har ofta roligare om man åker på ett par mjukare skidor. Särskilt om man åker kanske en vecka, då tar det först 1-2 dagar att starta upp den gamla tekniken, sedan åker man bra i 2 dagar och sedan de sista dagarna åker man som en kråka för kroppen är helt slut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Märkeshysteri
Tillbaka
Topp