Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Market The Duke - "vara eller icke vara"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petli294" data-source="post: 940025" data-attributes="member: 76980"><p>Hur viktigt är pengar för dig? Och har du bindningar sedan tidigare?</p><p></p><p>A ena sidan tycker inte jag att det finns nagon anledning att avsta dukes om man ända skall köpa nya bindningar med skidorna. För kortare hiker och all akning inom ett system fungerar dukes alldeles utmärkt, har kört med dem i ett antal ar nu och är riktigt nöjd.</p><p></p><p>A andra sidan, om du redan har ett par treckers och planerar att flytta med bindningarna fran tidigare skidor eller far ett bra deal pa paket med ett par andra bindningar skulle jag tycka det är svart att motivera att lägga ut en 2000-3500 extra som ett par dukes kommer att kosta.</p><p></p><p></p><p>Sa om money is no object, kör pa dukes, annars skulle jag nog köra vidare pa treckers</p><p></p><p></p><p>mina 5 öre....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petli294, post: 940025, member: 76980"] Hur viktigt är pengar för dig? Och har du bindningar sedan tidigare? A ena sidan tycker inte jag att det finns nagon anledning att avsta dukes om man ända skall köpa nya bindningar med skidorna. För kortare hiker och all akning inom ett system fungerar dukes alldeles utmärkt, har kört med dem i ett antal ar nu och är riktigt nöjd. A andra sidan, om du redan har ett par treckers och planerar att flytta med bindningarna fran tidigare skidor eller far ett bra deal pa paket med ett par andra bindningar skulle jag tycka det är svart att motivera att lägga ut en 2000-3500 extra som ett par dukes kommer att kosta. Sa om money is no object, kör pa dukes, annars skulle jag nog köra vidare pa treckers mina 5 öre.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Market The Duke - "vara eller icke vara"
Tillbaka
Topp