Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Märklig lös dynafit-tådel?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="galmis" data-source="post: 1053153" data-attributes="member: 90752"><p>Har precis fått hem ett par Dynastar Cham HM 97 med Dynafit Radical ST.</p><p>Märkte direkt när jag skatade att tådelen "klickade" och kändes lös. När jag belastar främre delen av foten så "vidgar" sig tåbindningen på ena bindningen. Dock aldrig så jag ramlar ur, men en tydlig instabilitet infinner sig vid åkning.</p><p></p><p>Jag har ingen is eller liknande under fjädrarna och pjäxorna är ett par Technica Cochise 130</p><p></p><p>När jag drar upp i gå-läge så försvinner det.</p><p>Någon som känner till problemet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="galmis, post: 1053153, member: 90752"] Har precis fått hem ett par Dynastar Cham HM 97 med Dynafit Radical ST. Märkte direkt när jag skatade att tådelen "klickade" och kändes lös. När jag belastar främre delen av foten så "vidgar" sig tåbindningen på ena bindningen. Dock aldrig så jag ramlar ur, men en tydlig instabilitet infinner sig vid åkning. Jag har ingen is eller liknande under fjädrarna och pjäxorna är ett par Technica Cochise 130 När jag drar upp i gå-läge så försvinner det. Någon som känner till problemet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Märklig lös dynafit-tådel?!
Tillbaka
Topp