Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Märklig repa vad ska jag göra BILDER
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowdiver" data-source="post: 1035783" data-attributes="member: 66422"><p>Som ni ser har jag en repa där det har uppstått luft mellan belaget och kärnan.</p><p> Ska jag öppna upp den med en kniv och köra in p tex? Eller ska jag låta den vara? Det har ej kommit in någon fukt och det är ingen bubbla eller upphöjning någonstans. Stålkanten är 100% ok och det visar som sagt inga tecken på fukt i mellanrummet.</p><p></p><p>Någon annat som råkat ut för något liknande? Har åkt med detta 2 dagar i alperna utan att det förändrades. Snackade med en verkstadskille i Laax som sa att jag skulle åka på men att jag skulle kolla lite då och då så inte fukt har kommit in. Om detta skett ska jag rensa generöst med en kniv och fylla på med p tex. </p><p></p><p>Vet inte om "luften" går ner till beläget eller ej. Tror det kan finnas belag under "Luftbubblan" också. </p><p></p><p>OBS Sicklade bort allt för att beläget skulle visas bättre ( det vita i repan är alltså inte valla)</p><p></p><p>Repan är för övrigt minimal men ser brutal ut på den inzommade bilden. </p><p></p><p></p><p>Några förslag?</p><p></p><p>Tack för visat intresse!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowdiver, post: 1035783, member: 66422"] Som ni ser har jag en repa där det har uppstått luft mellan belaget och kärnan. Ska jag öppna upp den med en kniv och köra in p tex? Eller ska jag låta den vara? Det har ej kommit in någon fukt och det är ingen bubbla eller upphöjning någonstans. Stålkanten är 100% ok och det visar som sagt inga tecken på fukt i mellanrummet. Någon annat som råkat ut för något liknande? Har åkt med detta 2 dagar i alperna utan att det förändrades. Snackade med en verkstadskille i Laax som sa att jag skulle åka på men att jag skulle kolla lite då och då så inte fukt har kommit in. Om detta skett ska jag rensa generöst med en kniv och fylla på med p tex. Vet inte om "luften" går ner till beläget eller ej. Tror det kan finnas belag under "Luftbubblan" också. OBS Sicklade bort allt för att beläget skulle visas bättre ( det vita i repan är alltså inte valla) Repan är för övrigt minimal men ser brutal ut på den inzommade bilden. Några förslag? Tack för visat intresse! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Märklig repa vad ska jag göra BILDER
Tillbaka
Topp