Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Märklig repa vad ska jag göra BILDER
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowdiver" data-source="post: 1035796" data-attributes="member: 66422"><p>Det är ett transparent belag med mörkare botten precis som du säger och det är ej valla. </p><p></p><p>Jag tackar alla som har svarat och kör vidare med brädan som den är.</p><p></p><p>Om jag märker av någon bubbla för jag försöka lösa det på egen hand eller lämna in den hos någon duktig i Stockholmsområdet. </p><p></p><p>Hoppas ni får en fortsatt trevlig säsong!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowdiver, post: 1035796, member: 66422"] Det är ett transparent belag med mörkare botten precis som du säger och det är ej valla. Jag tackar alla som har svarat och kör vidare med brädan som den är. Om jag märker av någon bubbla för jag försöka lösa det på egen hand eller lämna in den hos någon duktig i Stockholmsområdet. Hoppas ni får en fortsatt trevlig säsong! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Märklig repa vad ska jag göra BILDER
Tillbaka
Topp