Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marknadens absolut bästa lavinsändare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 467422" data-attributes="member: 41385"><p>Pieps DSP</p><p>vs</p><p>Mammut Pulse</p><p></p><p>vad är skillnaden och vilken är egentligen PRAKTISKT bäst.</p><p></p><p>enligt testet var ju piepsen segrare, men det verkar ju inte säga allt då de flesta ändå tycker pulsen är bättre. dessutom förstod jag inte det där med flersöket runt omkring, om att piepsen var bättre. den är väl inte ens gjord sån?!</p><p>kommer inte ha möjlighet att kika på de olika innan jag beställer så därför ajg är nyfiken!</p><p></p><p>piepsen ligger också några hundralappar billigare till vilket jag tycker är skonsamt mot plånkan(som jag inte har)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 467422, member: 41385"] Pieps DSP vs Mammut Pulse vad är skillnaden och vilken är egentligen PRAKTISKT bäst. enligt testet var ju piepsen segrare, men det verkar ju inte säga allt då de flesta ändå tycker pulsen är bättre. dessutom förstod jag inte det där med flersöket runt omkring, om att piepsen var bättre. den är väl inte ens gjord sån?! kommer inte ha möjlighet att kika på de olika innan jag beställer så därför ajg är nyfiken! piepsen ligger också några hundralappar billigare till vilket jag tycker är skonsamt mot plånkan(som jag inte har) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Marknadens absolut bästa lavinsändare?
Tillbaka
Topp