Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Marknadsundersökning snowboardhandskar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larm" data-source="post: 592740" data-attributes="member: 96865"><p>1. Vilken typ av snowboardhandske har du?</p><p></p><p>B.Fingervantar</p><p>(vad är pipevantar? googlade men det gjorde mig inte smartare)</p><p></p><p>2. Vilken typ av åkning föredrar du?</p><p></p><p>C. Park</p><p></p><p></p><p>3. Hur viktig är snowboardhandskens slittålighet?</p><p></p><p>B.Viktig</p><p></p><p></p><p>4. Om B eller C : Hur väl uppfyller dina nuvarande snowboardhandskar dina krav på slittålighet?</p><p></p><p>C.Mycket bra </p><p>(har inte provat mina nya än men de känns likvärdiga mina gamla och dessa klarade sig bra)</p><p>5. Om A: Var slits dina snowboardhandskar mest?</p><p></p><p>6. Hur viktigt är priset?</p><p></p><p>B.Viktigt</p><p></p><p>7. Hur mycket kan du tänka dig att betala för snowboardhandskar?</p><p></p><p>B.300-700kr</p><p></p><p></p><p>3, 6 och sju hänger ihop för mig. Hittar jag ett par bekväma handskar för 50 spänn så har jag ju inga större krav på slitstyrka. Självklart är jag då inte beredd att betala 300-700 för dessa handskar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larm, post: 592740, member: 96865"] 1. Vilken typ av snowboardhandske har du? B.Fingervantar (vad är pipevantar? googlade men det gjorde mig inte smartare) 2. Vilken typ av åkning föredrar du? C. Park 3. Hur viktig är snowboardhandskens slittålighet? B.Viktig 4. Om B eller C : Hur väl uppfyller dina nuvarande snowboardhandskar dina krav på slittålighet? C.Mycket bra (har inte provat mina nya än men de känns likvärdiga mina gamla och dessa klarade sig bra) 5. Om A: Var slits dina snowboardhandskar mest? 6. Hur viktigt är priset? B.Viktigt 7. Hur mycket kan du tänka dig att betala för snowboardhandskar? B.300-700kr 3, 6 och sju hänger ihop för mig. Hittar jag ett par bekväma handskar för 50 spänn så har jag ju inga större krav på slitstyrka. Självklart är jag då inte beredd att betala 300-700 för dessa handskar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Marknadsundersökning snowboardhandskar
Tillbaka
Topp