Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Marsfjällets branter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="overkligheten" data-source="post: 29811" data-attributes="member: 12609"><p>Vad kul! Det vore snällt om du kunde dela med dig av dina upplevelser då... Det är det som är så trist med de här forumen, få vill anstränga sig att hjälpa varandra och dela med sig. Det verkar vara viktigare att hålla uppe en fasad och attityd än att komma med vettiga inlägg och hålla nivån uppe. Att ge och dela med sig är ju det som är basen i ett långsiktigt hållbart forum. Att det istället tenderar att bli ett forum som går ut på att sprida kaxigheteter, etablera en hieraki och kasta spydigheter hit och dit gör det lite tröttsamt i längden. Visst, det kan vara kul ibland men inte så genomgående som det börjar bli här. Det ger så mycket mer om folk anstränger sig, det är faktiskt inte fult att anstränga sig. </p><p></p><p>Jag vill slutligen påpeka att ditt inlägg inte var kaxigt eller så, det var mest det meningslösa i det. Ingen information helt enkelt. Jag blev bara less. Man får vad man ger. </p><p>/Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="overkligheten, post: 29811, member: 12609"] Vad kul! Det vore snällt om du kunde dela med dig av dina upplevelser då... Det är det som är så trist med de här forumen, få vill anstränga sig att hjälpa varandra och dela med sig. Det verkar vara viktigare att hålla uppe en fasad och attityd än att komma med vettiga inlägg och hålla nivån uppe. Att ge och dela med sig är ju det som är basen i ett långsiktigt hållbart forum. Att det istället tenderar att bli ett forum som går ut på att sprida kaxigheteter, etablera en hieraki och kasta spydigheter hit och dit gör det lite tröttsamt i längden. Visst, det kan vara kul ibland men inte så genomgående som det börjar bli här. Det ger så mycket mer om folk anstränger sig, det är faktiskt inte fult att anstränga sig. Jag vill slutligen påpeka att ditt inlägg inte var kaxigt eller så, det var mest det meningslösa i det. Ingen information helt enkelt. Jag blev bara less. Man får vad man ger. /Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Marsfjällets branter
Tillbaka
Topp