Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Martin Willners & Tobias Liljeroth trendspanar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 860575" data-attributes="member: 46762"><p>Okej, stighudarna är inte världsnyhet men de är ganska så revolutionerande... Åsnes är lik, men inte jättelik. Atomics är sannolikt mycket bättre. Ungefär som att säga att Duken inte var ny när den kom eftersom Fritschi och Naxo funnits länge...</p><p></p><p>Men är det en trend när det har pågått i typ 3 år?!?! Det är få tillverkare som inte gör färgglada kläder, och man behöver inte besöka DN's hemsida för att få reda på att avskalade dunjackor är moderna, besök en friluftsbutik! </p><p></p><p>Rocker/spann/rocker och indragen skärning är mycket vanligt på skidor nuförtiden. Trend, näe, snarare standard om man vill vara ett modern skidmärke. Kuron tog jag inte ens upp förut av den anledningen du skrev...</p><p></p><p>Visst, de har ju inte fel i det lilla som skrivs (mest bilder ju!), allting ser ju ut såhär nuförtiden, men att kalla det trender tycker jag är fel användning av ordet trend. Trend för mig och antagligen för andra är en riktning mot vart någonting är på väg. Det jag menar är att detta som de lägger fram som trender och nyheter är redan här, och har varit här i 1-2 säsonger! Färgerna är klara, kläderna spaceade, skidorna är breda och har konstiga former. </p><p></p><p>Vad de kallar en trendspaning kallar jag en nulägesrapport!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 860575, member: 46762"] Okej, stighudarna är inte världsnyhet men de är ganska så revolutionerande... Åsnes är lik, men inte jättelik. Atomics är sannolikt mycket bättre. Ungefär som att säga att Duken inte var ny när den kom eftersom Fritschi och Naxo funnits länge... Men är det en trend när det har pågått i typ 3 år?!?! Det är få tillverkare som inte gör färgglada kläder, och man behöver inte besöka DN's hemsida för att få reda på att avskalade dunjackor är moderna, besök en friluftsbutik! Rocker/spann/rocker och indragen skärning är mycket vanligt på skidor nuförtiden. Trend, näe, snarare standard om man vill vara ett modern skidmärke. Kuron tog jag inte ens upp förut av den anledningen du skrev... Visst, de har ju inte fel i det lilla som skrivs (mest bilder ju!), allting ser ju ut såhär nuförtiden, men att kalla det trender tycker jag är fel användning av ordet trend. Trend för mig och antagligen för andra är en riktning mot vart någonting är på väg. Det jag menar är att detta som de lägger fram som trender och nyheter är redan här, och har varit här i 1-2 säsonger! Färgerna är klara, kläderna spaceade, skidorna är breda och har konstiga former. Vad de kallar en trendspaning kallar jag en nulägesrapport! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Martin Willners & Tobias Liljeroth trendspanar!
Tillbaka
Topp