Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Martin Willners & Tobias Liljeroth trendspanar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 860580" data-attributes="member: 46762"><p>Vacuum-pjäxorna är kanske inte en trend, men def. den intressantaste nyheten! Spoonen är för långt bort från produktionsstadiet... Annars så var det inte så mycket nytt enligt mig.</p><p></p><p>Det som jag hade kunnat ansett som trender är man ny plockar in rockern i pistskidor och för svensson-åkarna. De hade kunnat lagt upp foton på Salomon BBR och någon av K2-skidor med pistrocker... Det är någonting som jag tror kommer komma starkt, och som i nuläget är ganska dåligt representerat av marknaden. Dvs. en trend. </p><p></p><p>Goggles där man enkelt och snabbt kan byta lins utan krångel är också en trend enligt mig. Oakleys funktion är iaf. ganska uppseendeväckande jämfört med Smiths lite stilrenare... Det tror jag kommer bli en trend!</p><p></p><p>Helmet-cams är inte helt nytt, men man ser det mer och mer i backen och företagen satsar. Inte bara nördarna har det längre, det kan bli en trend bland Svensson!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 860580, member: 46762"] Vacuum-pjäxorna är kanske inte en trend, men def. den intressantaste nyheten! Spoonen är för långt bort från produktionsstadiet... Annars så var det inte så mycket nytt enligt mig. Det som jag hade kunnat ansett som trender är man ny plockar in rockern i pistskidor och för svensson-åkarna. De hade kunnat lagt upp foton på Salomon BBR och någon av K2-skidor med pistrocker... Det är någonting som jag tror kommer komma starkt, och som i nuläget är ganska dåligt representerat av marknaden. Dvs. en trend. Goggles där man enkelt och snabbt kan byta lins utan krångel är också en trend enligt mig. Oakleys funktion är iaf. ganska uppseendeväckande jämfört med Smiths lite stilrenare... Det tror jag kommer bli en trend! Helmet-cams är inte helt nytt, men man ser det mer och mer i backen och företagen satsar. Inte bara nördarna har det längre, det kan bli en trend bland Svensson! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Martin Willners & Tobias Liljeroth trendspanar!
Tillbaka
Topp