Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Maskintvætta Garmont G-fit2-innerskor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Finland" data-source="post: 251102"><p>Saken ær den att jag har inte ens format mina innerskor. Dom passade perfekt på foten redan från børjan.</p><p></p><p>Frågan ær væl mer om det ær meningen att man ska kunna maskintvætta dom?</p><p></p><p>Nær dom børjade lukta skit mot slutet av førra sæsongen sprutade jag i någon slags luktborttagare(som i verkligheten nog bara applicerade en annan lukt), och nu sitter den lukten kvar och gør att det blir en obehaglig blandning før næsan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Finland, post: 251102"] Saken ær den att jag har inte ens format mina innerskor. Dom passade perfekt på foten redan från børjan. Frågan ær væl mer om det ær meningen att man ska kunna maskintvætta dom? Nær dom børjade lukta skit mot slutet av førra sæsongen sprutade jag i någon slags luktborttagare(som i verkligheten nog bara applicerade en annan lukt), och nu sitter den lukten kvar och gør att det blir en obehaglig blandning før næsan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Maskintvætta Garmont G-fit2-innerskor?
Tillbaka
Topp