Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måsta valla de nyköpta P3orna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 99866" data-attributes="member: 13256"><p>Finns det någon som någonsin haft ett problem så stort att det inte gått att lösa med WD40 <a href="http://www.wd40.com/" target="_blank">http://www.wd40.com/</a> eller 5-56 <a href="http://www.crceurope.com/wwwcrc/msds/AB10100-8.htm" target="_blank">http://www.crceurope.com/wwwcrc/msds/AB10100-8.htm</a> . Att få glid på några träplankor ter sig ju bagatellartat för så kompetenta produkter som dessa. Välj efter tycke och smak, 5.56 har ju en mycket trevligt doft, liknar doften av tuggummit Jenka som ni alla säkert känner till.</p><p></p><p>Sen slipper ni får sånadäringa fula små rostfläckar på stålkanterna. Fluorvalla och vallajärn är bara till för prylgalningar! </p><p></p><p>Leder,</p><p>(flest prylar när man dör, vinner)</p><p></p><p>Och valla först efter säsongen, suck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 99866, member: 13256"] Finns det någon som någonsin haft ett problem så stort att det inte gått att lösa med WD40 [URL]http://www.wd40.com/[/URL] eller 5-56 [URL]http://www.crceurope.com/wwwcrc/msds/AB10100-8.htm[/URL] . Att få glid på några träplankor ter sig ju bagatellartat för så kompetenta produkter som dessa. Välj efter tycke och smak, 5.56 har ju en mycket trevligt doft, liknar doften av tuggummit Jenka som ni alla säkert känner till. Sen slipper ni får sånadäringa fula små rostfläckar på stålkanterna. Fluorvalla och vallajärn är bara till för prylgalningar! Leder, (flest prylar när man dör, vinner) Och valla först efter säsongen, suck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måsta valla de nyköpta P3orna?
Tillbaka
Topp