Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måsta valla de nyköpta P3orna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 99869" data-attributes="member: 13256"><p>Men om vi säger att du behöver valla UNDER säsongen, gör du det då? Eller är säljarens ord lag? Då skulle jag ju ha köpt ett par Crossmax för de tyckte han var bra. Aj aj jag har brytigt mot lagen ;-)</p><p></p><p>Och Pettter, du bör valla dina nya skidor. Gärna ofta, lägg på ett par omgångar med "gult" som grund och valla sedan efter den temperatur som passar. Efter säsongen bör du lägga på ett redigt lager med valla för att "konservera" belaget till nästa säsong.</p><p></p><p>Leder</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 99869, member: 13256"] Men om vi säger att du behöver valla UNDER säsongen, gör du det då? Eller är säljarens ord lag? Då skulle jag ju ha köpt ett par Crossmax för de tyckte han var bra. Aj aj jag har brytigt mot lagen ;-) Och Pettter, du bör valla dina nya skidor. Gärna ofta, lägg på ett par omgångar med "gult" som grund och valla sedan efter den temperatur som passar. Efter säsongen bör du lägga på ett redigt lager med valla för att "konservera" belaget till nästa säsong. Leder [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måsta valla de nyköpta P3orna?
Tillbaka
Topp