Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måsta valla de nyköpta P3orna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="f98majo" data-source="post: 99871" data-attributes="member: 16535"><p>Det här med att valla efter säsongen kommer garanterat in på en topplista över mest korkade inläggen på FR. Valla ofta och lär dig göra det själv så blir det billigt.</p><p></p><p>Jag hade nog inte köpt skidor av en försäljare som briljerar med sådana kunskaper. Men faktum är att komptensen hos många försäljare är undermålig samt att de är duktiga på att få det att låta som om de verkligen kan någonting. Farlig kombination för de som inte bildar sig en egen upfattning med hjälp av andra källor och tror blint på försäljarens ord.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="f98majo, post: 99871, member: 16535"] Det här med att valla efter säsongen kommer garanterat in på en topplista över mest korkade inläggen på FR. Valla ofta och lär dig göra det själv så blir det billigt. Jag hade nog inte köpt skidor av en försäljare som briljerar med sådana kunskaper. Men faktum är att komptensen hos många försäljare är undermålig samt att de är duktiga på att få det att låta som om de verkligen kan någonting. Farlig kombination för de som inte bildar sig en egen upfattning med hjälp av andra källor och tror blint på försäljarens ord. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Måsta valla de nyköpta P3orna?
Tillbaka
Topp